faq-jak kupować w naszym sklepie

Zamówienia przyjmujemy w dowolny, wygodny dla klienta sposób - zarówno poprzez email, telefon jak i sklep internetowy.

 

Zakup przez sklep internetowy:

 

1. Dodaj wybrany produkt do koszyka

(zawartość koszyka jest cały czas widoczna w prawej górnej części strony).

 

Zostaniesz wtedy przeniesiony do koszyka:

• Teraz możesz zmienić liczbę sztuk - wpisz w pole i naciśnij "zmień"

• Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem "usuń z koszyka"

• Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj kolejne pozycje do koszyka.

 

W każdej chwili możesz wejść z powrotem do koszyka klikając w link "Koszyk"(w prawej, górnej części strony)

 

2. Złóż zamówienie 

 

Gdy już jesteś zdecydowany na zakup kliknij "złóż zamówienie" (pod zawartością koszyka) lub gdy zawartość zamówienia jest już w koszyku kliknij "złóż zamówienie" w prawej górnej części strony.

 

Przejdziesz w tym momencie do formularza zamówienia.

 

 

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie możesz się zalogować w polu "logowanie" lub zarejstruj się w naszym sklepie(nie jest to wymagane). Jeżeli nie kliknij"zamów bez rejestracji".

 

Wypełnij wszystkie wymagane dane (to te przy których znajduje się czerwona gwiazdka), w części "dane kontaktowe" (bardzo ważne jest podanie właściwego numeru telefonu i adresu e-mail!). 

 

 

Pozostaje ci tylko zaakceptować warunki regulaminu (zaznaczając biały kwadracik przy zdaniu "Akceptuje warunki regulaminu" oraz kliknąć "przejdź dalej".

 

3. Wybierz sposób odbioru i płatności.

 

Możliwe sposoby odbioru to wysyłka kurierem lub odbiór osobisty.

Płatność przelewem z wielu banków, płatność przy odbiorze towaru (pobranie) lub przy odbiorze osobistym w placówce - gotówką lub kartą płatniczą.

Można również zakupić na raty - w tym celu należy wybrać jako formę płatności Mbank raty (strona zostanie przekierowana na formularz ratalny). 

 

 

4.Strona podsumowująca zamówienie

 

Zostaniesz przekierowany do strony gdzie zostaną wyszczególnione wszystkie elementy twojego zamówienia. Jeżeli wszystko się zgadza kliknij "przejdź dalej". Następnie kliknij "potwierdź mailem". Po tym powinieneś dostać wiadomość na skrzynkę i potwierdzić zamówienie klikając link w mailu.

 

5.Oczekuj na potwierdzenie 

 

Następnie (zamówienie złożone w godzinach od 8:00 do 16:30(w dniach roboczych) przesyłamy ci listem e-mail potwierdzenie zamówienia z wszystkimi wskazówkami, co do jego realizacji (mi. numer konta do wpłaty, przewidywany czas dostawy).

 

Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia w ciągu 24 godzin (dni robocze) od złożenia zamówienia, może to oznaczać, że umieszczone przy składaniu zamówienia dane były błędne. W takiej sytuacji prosimy skontaktowania się ze sklepem EURO-SPAW. Brak takiego kontaktu w ciągu 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia skutkuje anulowaniem zamówienia.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel